Tarptautinės programos e -Twinning Tarptautinis projektas „Obuolys“ – „Apple“

„Obuolys“ – „Apple“

Projekte dalyvavo 5 šalys: projekto sumanytoja Ene Kruzman iš Estijos, 3 pedagogės iš Lenkijos, 2 pedagogės iš Rumunijos, po 1 pedagogę iš Italijos ir Turkijos, iš Lietuvos – 8 pedagogės, iš jų 6 iš mūsų įstaigos: Edita Jankauskienė, Agnė Astrauskaitė („Debesėlių“ gr.), Eglė Šilingienė („Varpelių“ gr.), Lina Seliokienė, Asta Dembinskienė („Šarkiukų“ gr.), Regina Ramanauskienė („Aitvarų“ gr.).
Projekto metu vaikai gavo daug informacijos apie obuolius: jų savybes, naudojimą maisto ruošimui, apie tai, kokią naudą tai atneša žmonių sveikatai; įgijo idėjų apie mitybą, apie vertingo produkto – obuolių – valgymo būtinybę; apie obuolius išmoko daug įdomių dalykų. Vaikai išmoko žaisti įvairius žaidimus su obuoliais (judrius, pažintinius, matematinius ir pan.). Atlikome daug eksperimentų, kurie labai patiko vaikams. Projektas skatino projektų dalyvių aplinkosauginį švietimą, sužinojome, kaip ilgai auga obelis, bandėme patys daiginti sėklas ir matėme, kaip sunkiai jos dygsta. Projektas „Obuolys“ paskatino ir idėjų apie sveiką gyvenimo būdą sklaidą. Projekte buvo plėtojami vaikų kalbėjimo, gebėjimo piešti, meninės saviraiškos, kulinarijos įgūdžiai ir t.t.
Ugdymo proceso metu pateikėme daug video medžiagos iš interneto, naudojome kompiuterį, planšetę, multimedijos projektorių, žaidėme kompiuterinius žaidimus (JigZone), žiūrėjome savo veiklų medžiagą, sukurtą naudojant Smilebox, Kizoa, Picasa programomis, ir projekto partnerių atsiųstą medžiagą. Vaikams patiko matyti kitose šalyse gyvenančių vaikų veiklą, žaisti jų siūlomus žaidimus. Jiems buvo smagu suprasti, kad yra labai panašūs su kitų šalių vaikais savo pomėgiais, kūryba. Ieškojome ir siūlėme vaikams išbandyti neįprastų meninės saviraiškos (pvz., reklamos), dailės būdų. Darželyje surengėme projekto kūrybinių darbų parodą. Sausio – vasario mėn. ši paroda buvo eksponuojama miesto Draugystės bibliotekoje.
Sėkmingiausias projekto rezultatas – vaikų patirtas džiaugsmas ir malonumas, jie susipažino su informacinių technologijų galimybėmis, mokėsi suprasti, kad kompiuteris tai mokymosi ir darbo priemonė, įrankis. Jų susidomėjimas gimtąja ir anglų, kitų šalių – partnerių kalbomis, moksliniai eksperimentai, tyrinėjimai lavino jų gebėjimą mokytis, kas yra svarbu vaikų ateičiai mokykloje.

  • 20161124_174252
  • 20161124_174336
  • b29e6f3e
  • b5f84c6f_opt
  • b5b3572a_opt
  • b3103bfb8_opt
  • a8e699a3_opt
  • b4a4156a_opt
  • IMG_8330
  • www.kizoa.com_collage_2016-09-30_11-47-11
  • b6bbf23c_opt
  • b7126fd0e_opt